You are the sunshine of my life

Jag är verkligen en hemskt dålig bloggare haha, jag glömmer eller orkar inte ett uppdatera!
Men nu har det ju äntligen blivit varmt och då vill man ju inte sitta vid datorn!

Min fredag så här långt har iallafall bestått av Historia, där vi snackar om Andra Världskriget och jag lämnade in en inlämning som vi i min klass fick lite respons på en vecka! (Y)
Efter det var det dags för dagens idrottsprestation!!
Jag och Michelle joggade runt hela Valhall...längre än man tror, men underbart fint faktistk!
Jag stannade inte en gång ^^ haha STOLT!! jag som trodde min kondition var på den mörkaste botten haha
Men ack så fel man kan ha ;)

                    

Sen var jag ännu mer nyttig och åt fisk till lunch...eller ja fiskrester och två ton panering och till det serverades en dansk remouladsås, utan pickels...
Så ja, okej nyttig lunch var kanske att ta i då haha

Fick även glädjande nyheter vad det gällde betygsättningen på idrotten! Blev riktigt glad kan jag ju säga!!

Men nu sitter jag nere på min mammas arbete och ska snart ta mig ner i stan för att införskaffa lite gott inför helgen!
Ha nu en Wunderbar solig fredag Everyhopa!
/

Kommentarer
Postat av: brosha

I just love your esthetic! That's what I miss in Sweden. A real gentelmen! A guy who know how to dress and how to treat a woman!

Best wishes!

Brosha :-.)

2011-05-09 @ 09:30:03
URL: http://www.brosha.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0