Friday night

ojoj, det känns som jag har hunnit med 1000 saker denna helgen konstigt nog!

I fredags drog jag och tobbe ut som ni såg när han gästbloggade här ;)
vi var först och åt på MM med Ellie & Sanna och det var faktiskt helt utsökt!
Där tog vi lite dricka och så med och sen var det dags för ellie & sanna at gå så jag och tobbe fortsatte till nästa krog, som blev Saloon!
Där mötte vi trevligt folk som vi sedan hade sällskap med hela natten till klockan 04,00 då jag var hemma igen haha!

Snacka om att det kändes skumt att cykla runt mitt i natten och se det ljusna och höra fåglarna kvittra haha!
Men fan vad härligt ändå!







Ja som ni ser så är fotona av lite dålig kvalité pga den mörka belysningen!
Men det var både härligt och mysigt där! Mycket bra verkligen! :D

Så tack alla man mötte för en trevlig lördagkväll!!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0