Väla with friends

Idag har det varit en skoldag som har bjudit på: Svenska
                                                                      Samhälle....med en idiot lärare!! ber oss vara övertydliga...kanske dags att börja fatta lite själv istället!!!
                                                                      Matkultur
Sen blev det väla med underbara vänner! :D Petra, Emma & Tobbe! :D
HAHA fy fan vad jag har skrattat xD

Och det blev två nya inköp i form av shorts!



Det har min dag bestått av!
Och imorgon blir det först skolan, sen stan för att hämta ut min egen designade ring!
Sen på kvällen ska jag vara med Jack och vi ska käka litta ute och sen blir det Pirates of caribbean!

Låter som en helt okej fredag i mina öron! ;)

Ha en fortsatt bra kväll Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0