I goda vänners sällskap

Ojojoj vilken helg jag har haft! ;)
I fredags blev det att dra ner i stan med Jack, för att först käka på Kirris, där det blev: Fläskfilé, rött vin och en jäger...det var ju ändå fredag ;)
Sen blev det att se fortsättningen på Disneys pirattriologi, Pirates of caribbean i främmande farvatten, 3D.



Visst den var helt okej, men kanske lite överflödig!
Man kunde lika gärna ha varit utan den, för den anspelade inte speciellt mycket på de gamla händelserna och knappt några av de stora huvudrollerna fanns kvar! Men absolut sevärd!

Min gårdag, Lördagen, bestod av loppisfynd på förmiddagen (bild kommer sen) och sedan på kvällen kom Linnea, Jack & Tobbe hit!
Vi spelade spel, först Cluedo där Linnea vann och sen Monopol Ängelholm, där jag vann! Så bara så ni vet äger jag mer än Peab nu ^^ Jag praktiskt taget äger Peab med hahaha!!
Vi drack vin, öl, cider och åt vindruvor, mackor och en massa andra tilltugg! Riktigt härligt :D
Sen på kvällen kom även Ellie, Suus & oliver! det var en liten surprise haha, men trevligt att se dem med! :D







Den här sista bilden bjuder jag på bara för att jag älskar er läsare så mycket! haha ;)
Men ni kan allt få kommentera mer tycker jag!

Åter till lördagen!
Efter allt tog vi cyklarna och ja...ramlade oss ner till stan xD haha men fan vad kul vi hade!
Väl där blev det Saloon och lite blandat!
Och man var väl hemma runt 01,30 så inte så värst sent! :)

Jag har alltså haft en Wundebar helg i goda vänners sällskap, men nu ska jag ta tag i mina plikter och plugga för storköksprovet imorgon!
Ha en bra dag Everyhopa!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0