The big ring

Min nya ring lockar verkligen blickar till sig ^^...vet inte hur många vänner som redan velat ta i den och prova den haha



Funderar på att sätta upp en skylt: Kom och fotas med ringen! Nu endast 75kr!
hahah vad tror ni?


Åter till det seriösa!
Idag har vi städat ännu mer på HR...
Ja jag behöver inte dra upp alla detaljerna va? ni vet väl hur man städar får jag hoppas!
Aja, trött blev jag iallafall men det blev ändå stan efteråt där jag handlade en ny kavaj som jag kan ha lite mer alldagligt!


Sen när man kommer hem så upptäckerman att lönen har kommit in!!
Så jäkla gött! :D, och den var inte så liten heller!
Och större lär den bli nästa månad ;)

Nu ska jag se om jag kanske kan ta och läsa en bit i min bok från svenskan!
Candide av Voltaire som levde på 1700-talet.. haha

Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0