Shopping

Halli hallå ja!
Det var ju några dagar sen, men jag har faktiskt haft fullt upp!
I torsdags så var det först skolan där det inte blev ngot vettigt gjort alls!
Efteråt blev de stan med Tobbe och då fick jag inhandlat några artiklar jag ville ha!
Solglasögon, Bläck, MQ 499:-


Gap Core, Kicks, 199:-  En oerhört billig parfym som passar utmärkt till vardagen och luktar oerhört gott!


Filmen Änglagård, Tredje gången gillt! har ju sett alla andra så var ju tvungen att se denna med! Åhlens, 149:-

Sen köpte jag även en stråhatt på H&M för 99:-

Passade även på att ta en fika på stadsbibliotekets balong medans Tobbe var hos optikern.
Där satt jag och läste i en timme, jag läste Voltaire!
Så på en timme hann jag igenom, massakrer, våldtäkter, gatulopp, bränder, mord, styckningar, båtfärde, plundringar ja och gud och hans moster haha...

Sen var det hem någon timme och sen tillbaka till stan för att jag och Linnea skulle hem och besöka en familj som vi skall servera hos på studentdagen! Det verkar bli mycket bra! :)

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0