Petra goes fotograf

Igår hade jag tyvärr inte så mycket tid över till att blogg, men idag har jag en stund tillgodo så då tänkte jag vara snäll och uppdatera er mina vänner! ;)

Måndagen den 2/5 2011 (igår) Började med Näringslära klockan 09,40 och den varade till cirkus 10,00 sen var den över men vi satt kvar och snackade en massa och sedan blev det dags för lunch!..(dock mindre god kan jag tillägga)
Efter en lunch där man var ännu hungrigare på mat bestämde vi oss (jag, Petra & Ellie) för att åka in till stan och ta en fika på Espresso House.
Tror vi satt där i två timmar ungefär haha..
Vi han prata om Peab, självmordsbenägna människor och deras sätt att uppfylla sin sista önskan..., skitsnack, väskryckningar, invandrare (inget illa menat för det), och massmedia i form av olika personers bloggar med mera ^^ haha
...ja vi fikade ju med såklart! ;)

Trots två timmar på EH, var vi inte klara nej! Då gick vi lite i stan vilket slutade med att jag och petra och hennes vänner hamnade på H&M, där jag praktiskt taget tvingade på Petra att köpa en jacka! ;)

Förresten tror att petra både fotade och ville bli fotad på EH?...Jo det stämde minsann! ;)



/


Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha omg, kolla mina fettvalkar vid bh bandet! x) hahaha, btw tack för den dagen det är alltid lika kul att spendera tiden med dej och ellie! :D ni är helt klart bäst!! :D

2011-05-10 @ 08:49:34
URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0