Only for you

Ja vi tar och berättar lite om helgen tycker jag!
Det har varit problem här på blogg.se att publicera, så vi får väl se om jag kan få upp detta inlägget!!
Det märker ni i så fall..

I lördags började min dag iallafall med att premiär golfa med min bror och svägerska.
Det gick inte bäst och inte heller käpp rätt åt helvete, så vi låter det vara onämnt!
Jag var snyggare än jag spelade iallafall ^^ haha



klockan 16,00 befann jag och resten av släkten oss i Vejbystrand, (även lite andra folk inräknade).
Det var fest för min svåger som hade fyllt 30!
Det var en riktigt tolig fest!! Mat, vin, groggar och trevligt sällskap! :D
Kan inte bli mycket bättre.

Efter det drog jag ut med några kompisar för att förgylla tillvaron ute i samhället! ;)

Hoppas ni också hade en bra helg Everyhopa!
Nu tar vi nya tag på en ny vecka!
/

Kommentarer
Postat av: Kurre

Ja, Vejbystrand är fint.

http://vejbypartiet.blogg.se/

2011-05-10 @ 06:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0