Inte bara välklädd på dagen!

Dagens dag har bestått av Historia - Hååååla - Svenska - Shopping
Historian bestod av filmvisning av dokumentären om DC3an
Hålan bestod av mat och skitsnack
Svenskan bestod av lite kultur så som satir, Karl Gerhard & Voltaire

Sen drog vi in till stan där jag besökte juvileraren för ett liten sak jag vill ha gjort med ett smycke.
Efter det blev det H&M där jag köpte skor, pyjamas och shorts.
After that var det inom Life butiken för att köpa zinktabletter så man blir av med förkylningen! :)

Sen hem och med mamma till Ikea för att köpa en hylla som inte visade sig finnas på lagret haha, men det blev iallafall en ny och snygg läslampa ^^



Sen kan jag ju tillägga en personlig sak, att bara för att det är kväll så tycker jag man kan klä upp sig då med! ;)
man vet aldrig vilken kväll som är den sista! ;)



Ha en bra kväll Everyhopa! ;)
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0