Fransk Bondsoppa

Åhh vad underbart att kunna sitta i sängen och samtidigt vara social på datan ^^
men jäklar vad ovant med en laptop haha
har till och med webkamera nu och skulle prova den med Tobbe, men fan vad onaturligt det känns att snacka genom datan...crepy haha xD
Men man kanske vänjer sig någongång haha ;)

Imorgon ska jag vara i köket och stå på soppstationen!
Det kommer bli Fransk bondsoppa med pistou som jag ska laga.

Bild på Fransk bondsoppa med pistou

Förra veckan gick det inte någon soppa alls så vi får väl se hur mycket tur jag har imorgon!
Nu ska jag fortsätta med laptopen haha, och glo lite tv sen väntar duschen!
Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0