Direkt från Koncentrationslägret

Här sitter jag, utan teckning, hungrig, törstig, och allmänt uttråkad!
Det ända som fattas nu är 4 meter höga stängsel, några vakter och att jag går ut barfota, så har vi ett helt fungerbart koncentrationsläger (Y)

Dessutom kom jag hit vid 9,30 och upptäcker att vi inte har historia, för alla har NP.
Så nu har jag och några vänner suttit här i snart 3 timmar i väntan på att Matkulturen skall börja..
Wohooo haha

nänä man ska inte klaga, solen tittar ju iallafall fram emellanåt så man får i sig lite D-vitamin!



Nu ska jag ta av mig skorna och promenera ut i skogen sådär 4-5 mil och så om jag hittar en hare att grilla eller nått... Se you later!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0