at work

Igår, Fredag så var jag först på skolan med Ellie på historian! Sen efter det så var det dags för vår klass att åka ner till ÄSSS ( Ängelholms seglingssällskap ) för att prova på att segla!
Kan ju lova att det kändes en aning skeptiskt i början,men sen blev det riktigt kul!
Det borde verkligen alla testa! skit kul!

Så nu kan jag strycka segling från min: Att göra lista innan jag dör! 


( inte vi på bilderna men likadana båtar som vi hade! )

Sedan klockan 17,30 infann jag mig på Klitterhus där det var en studentbal!
Dock var det nog den torraste studentfesten jag har sett haha!
Men jag jobbade iallafall 8,5 timme, och pengarna behöver man ju! ;)

Så jag somnade nog inte förens halv tre och tog sovmorgon till halv tolv...det var längesen kan jag lova!
Och idag blir det först lite slappedag, sen ska jag vara på Klitterhus igen 17,00, då jag visst skulle ta hand om ett 17 manna sällskap!
Så det kan nog bli trevligt!

Ha en Wunderbar dag Everyhopa!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0