All in på städning

Idag har jag i stort sett bara stääääädat!
Ja, jag började i och för sig med ett prov i storkök..som gick åt fanders!
Men sen städade jag och hela min klass..
Det ärnämligen så att restaurangen nu är stängd för säsongen och då skall var enda skrymsle putsas, borstas, poleras, diskas, torkas haha ja ni förstår!

Det slutade vi med klockan tre och efter det så har jag bara städat på mitt rum!
Tömt alla skåp och hyllor och torkat av de och sen dragit på möbelpolish.
Torkat alla lister.
Sorterat allt i lådorna.
Dammat av tavlor.
Putsat fönster.
Dammsugit.
Torkat golvet.
Bäddat rent i sängen.
Putsat speglar

Ja..så nu är jag rätt så slut!
Men fan vad duktig jag känner mig!

/


Kommentarer
Postat av: Frida

Städning är seegt men det blir så fint så det är alltid värt det ^^

2011-05-24 @ 10:54:36
URL: http://hemstadning.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0