Zarah följer mig!

Nu är det ju såhär som ni alla vet! Att jag har börjat min 4 veckor långa praktik på Klitterhus här i Ängelholm.
Och idag fick jag med mig hem en meny med mat och viner som de serverar där för att läsa lite om dem!

När jag hade pluggat ett tag så såg jag att det fanns en sida längst fram med historia om Klitterhus!
Och just där dök namnet Zarah Leander upp! :D
Det är så jäkla fräckt för det är inte första gången hon helt plötsligt ploppar upp ut tomma intet, och schokerar mig!
Att tillägga är att jag även har känt en stor iaktagelse i huset där sen jag kom dit!
Jag berättade det för min kontakperson där, och hon hade känt detsamma!..på samma ställen!

Så det känns nästan som att hon bestämmer och styr vilken väg jag skall gå...
Hon dycker alltid upp hehe

46b123

Tro vad ni vill, men jag tror något ligger i det där! ;)

Ha en Wunderbar afton Everyhopa! :)
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0