Underbara nostalgi



Sten-Åke Cederhök & Sonya Hedenbratt, från showen Jubel I busken! :D
Härligt Härligt :D...det var bättre förr ;)




Underbart fin visa, som ger mig många minnen. Även denna med Sten-Åke Cederhök.


 



Att tapetsera på Amerikanska! jo då tapetserar man över allt! Över dörrar och tavlor och sen skär man ut de sakerna efteråt...hmm
Ja såhär kan det  gå då...när man ska ta sig ut från rummet HAHAH
Fy fan vad jag har garvar många gånger åt denna i min barndom HAHHAA...gör det nu med!! HAHAHA
Så jäkla skön HAHAA
Dock har de redigerat detta klippet lite hehe men kul var det ändå! :D HAHAHAHHHA

åhhh jag kan inte sluta skratta HAHAHAH XD hahahha...

Men ha nu en bra natt Everyhopa så hörs vi imorgon :D
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0