Titta vad skoltiden gör med en!

Här kommer lite bilder på mig, som jag har tagit ur några skolkataloger!
Ja snacka om nostalgi och minnen som kommer upp när man ser sina gamla klasser...och framför allt hur man själv såg ut! xD haha

Förskolan, eller nollan vilket ni nu vill kalla det haha!


Sen ett hopp till 3:an  ;)



4:an



6:an


och såklart var man kompisstödjare i 6:an..haha



7:an ;)



8:an



9:an, och slutet på högstadietiden!! :D


1:an gymnasiet ofc ^^ hehe


Och 2:an som jag går i nu! 



Ja herregud vad man har haft många ansikten genom tiderna ändå! haha..och fler lär det väl bli xD

Tyckte detta var rätt kul att se ändå! ;)...tänk bara så länge man har gått i skolan :O haha
Men för det mesta har jag haft redigt roligt ändå så! :D

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0