The School

Idag var det skolan, som det även är för så många andra personer i vårt land varje måndag!
Jag hade näringslära, och det var väl sådär halft lärorikt...inget nytt direkt!
Kan ju i allafall meddela att jag har varit vegetarian nu idag den 14 mars 2011..första och sista gången! ;)
Nä men det var helt okej med de där vegetariska bullarna haha...bättre än stekt strömming iallafall..

Sen slutade vi halv två, och då hade jag bara en och en halv timme att ta dö på innan jag skulle ha utvecklingssamtal!
Även det gick alldeles utmärkt! Allt var bara bra och där fanns bara ett ända G, resten var VG och MVG! och på utvecklingen var det bara pilar uppåt! ;)
Så jag är enormt nöjd!

Tog en bild på mitt lilla klotter!

...självklart är det Zarah Leander! haha ;)
Jag kan lova att ingen i min klass har kunnat undgå vem hon är! ;)

Ha en bra kväll Everyhopa! :)
/


Kommentarer
Postat av: janne

Den var bra, men hon ska ju ha rött hår..ha ha!

2011-03-15 @ 08:16:46
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0