sjuk..

Ja, som ni ser så har jag blivit sjuk!
Har drabbats av en sjuhelsikes förkylning, och fått en förkylningsblåsa mellan tungan och tänderna längst in, så jag kan typ inte äta, dricka eller svälja och knappt prata!
Har frusit som tusan också, och haft tryckande huvudvärk! :/

Så jäkla tråkigt att bli sjuk nu!!! och jag som skulle ha varit i baren imorgon i skolan! :(
Men det känns så äckligt att komma fram till en gäst och låta dem höra hur hes och snuvig man är! :/
Så det blir en hemma dag imorgon, i hoppet om att jag ska bli bättre!

Ha en Wunderbar natt Everyhopa!
/

Kommentarer
Postat av: simone

sv. Jo du kan lägga till det i efterhand du går bara in på arkiv tycker på inlägget som du vill ändra och skrollar ner och ändrar kategori :)

2011-03-02 @ 19:20:12
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0