Reklamfilm med Zarah

Här har jag hittat en fantastisk länk, till en sida där det finns en reklamfilm, för en klädesbutik vid namn PUB.
Och man har faktiskt använt sig av Zarah när man har gjort denna reklamfilm.
Om det är Zarah som sjunger det vet jag inte, isåfall med tillgjord röst, eller en inspelning av oerhörd dålig kvalité.
Men den är helt klar värd att se för en Zarah fantast! :D


http://www.resume.se/asikter/reklambloggen/2011/01/27/reklamfilm-fran-20-talet-t/index.xml


På den sidan finns också en länk till: Zarah & Birgitt Nilssons paradnummer som de gjorde i programmet, stjärna mot stjärna, vinter 1977 som leddes av Lennart Swahn.
Det var nog Zarah´s sista framträdande i TV om jag inte har fel för mig!

                                  

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0