Kan det varit Zarah....?

Nu precis satt jag här och lyssnade på spotify i mina hörlurar, men så skulle jag gå ut i köket och ställa tillbaka en flaska, så jag pausade låten som låg ungeför mitt i min lista pch gick ut!
När jag sedan kommer tillbaka så har en ny låt sats igång och det var Vill ni se en stjärna! med Zarah Leander!
Den ligger dessutom högst upp i min lista...
hmmm...vill Zarah ha lite uppmärksamhet kanske? Ja vem vet..men med min tidigare kontakt med denna primadonna så skulle det inte överraska mig alls! ;)

Skumt eller hur..

/

Kommentarer
Postat av: janne

Verkligen häftigt och nåt liknande hände mig för några veckor sedan. Satt en kväll framför datorn och lyssnade på en CD med utländska 60-talshits och plötsligt hör jag Zarah sjunga! Trodde jag hade blivit knäpp och jag kan inte förklara hur detta gick till. Hon spökar allt ibland får jag en känsla av!

2011-03-15 @ 08:22:20
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0