hoppas ni har saknat mig!

Förlåt min oerhört stora frånvaro nu i några dagar!...
Det var varit så mycket som har hänt och när jag då väl hamnat här har jag inte orkat skriva!

Men jag har varit på två kalas och två fester i helgen!
Morfar fyllde 90
Ellie fyllde 18
...sen blev det en liten fest därefter :P
Saga fyllde 6

Så ja ni ser! och både morfar, ellie och den andra festen, det var på lördagen det haha!

Tyvärr har jag inga bilder från händelserna haha...:P  men ni klarar er nog :)


Fan att jag blundar på bilden! det stör mig haha, för visst var den rätt bra annars^^ ;)
Den är från julen -10 ;)...hade typ samma kreation på mig i lördagskväll kan jag tillägga!

Idag 21/3 -11 har även varit min första dag på min praktik i serveringen på Klitterhus!
Jag jobbade mellan 10-16 och det var som sagt på lunchen då.
För att vara första gången där, så är jag nöjd! Det tar ju ett tag att komma in i allt :)
Men imorgon har jag en rejäl sovmorgon för då står det på mitt schema: 16,00 - .....
Så när jag kommer hem det vet jag inte :P haha



Men ni får ha en Wunderbar natt Everyhopa så lovar jag att höra av mig imorgon!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0