Gårdagens händelser

Igår så kom min syster och mina två syterdöttrar på besök! :D
Det var mycket trevligt och vi han med att både fika och äta lite middag!
Sen kollade vi massa Youtube- klipp och det tyckte ju lilla Maja var jätte spännande haha! :D





Och det är så sött för varje gång som lilla Maja ser mig så skall hon genast springa fram och så ska jag böja mig så hon kan klappa mitt hår! haha, hon är väldigt fascinerad av mitt hår! ;)
Sen har hon även börjat säga mitt namn, hon säger: Tiii :D

Sen på kvällen tog jag och min vän linnea tåget till Båstad, till Michelle och ännu fler kompisar haha!
Där hade vi en trevlig kväll! :D
Så tack för igår alla! :D

/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0