Fredag hela veckan!

Idag blev det först skolan, där vi hade Historia, men det blev mest snack med Ellie & Anna haha men det var trevligt det med! ;D helst vissa avslöjanden haha!
Sen skulle jag och Ellie redovisa om Sitting Bull, och det gick skit bra, minst VG+ iallafall ^^
Efter det hade vi idrott och det var bara teori, och genomgång av provet nästa vecka!

Sen drog jag, Ellie, Petra & Michelle in till stan och fikade på Espresso House!
Jag tog faktsikt och provade Chai Latte idag...men jag måste ju säga att det är överskattat...
men till det åt jag en cheescake som alltid är lika gott! :D

Efter det gick vi lite i stan och sen stack jag hem!
Väl här hemma så åkte jag med mamma och Saga till min morfar, och hälsade på honom.
Det var väl lite rörigt som vanligt, men han är pigg och kry och positiv så det är ju glädjande iallafall. :)
Vi snackade om hans födelsedagsfirande den 19 mars då han fyller 90 år! inte dåligt ^^

Sen gick jag, mamma och Saga till kyrkogården, till mormor där vi tände ett ljus till henne! :)
Efteråt så gick vi ner till bäcken och sen till vattenfallet.
Där tog vi några bilder! :D
Men först ska ni få se en bild som morfar hade i sitt album på han och mormor :) tyckte det var så fint så jag kunde inte låta bli att fota! :)







Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0