En helt vanlig dag

Ja som ni ser så har ju men kära vän Petra bloggat lite här idag! ;)
Hon blev glad som ett barn på julafton när jag sa att hon fick haha, men det är ju alltid kul med lite gäster!

Har iallafall haft en helt vanlig dag i skolan idag. Inget speciellt som har hänt....rätt tråkiga lektioner, och i morse hade vi prov i alkoholhantering, och det var till min förvåning rätt lätt...
Men det uppskattar vi ;D

Efter hemkomst har det blivit plugg, tv tittande, data sittande och rätt mycket sång! ;)

Jag lägger in en färsk bild på mig och min vän Petra, idag då!



Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/

 


Kommentarer
Postat av: Petra

ååh jag kommer sakna dej tim, 4 veckor utan din humor, fyfan det kommer va jobbigt :( haha.

Du får ha det så bra på din praktik och hoppas du hade roligt hos ellie, ångrar så jävla mycket att jag inte fick komma, jag är riktigt besviken på mig själv att jag inte kunde få mina föräldrar att ändra sig :(

Du får ha det bäst tim, så hörs vi någon dag :) <3

2011-03-20 @ 21:28:00
URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0