Bättre mörkerseende, eller fler lampor?

Kom hem klockan 00,00 igår efter en helkväll på Klitterhus med servering.
Det gick faktiskt bra tycker jag, och jag fick göra en massa olika saker.
Det lär säkert bli ännu roligare senare när man lär sig lite bättre om hur de gör och var allt finns. :)

Kan ju skryta med att jag har en fantastisk utsikt, precis hela tiden ^^


En sak som jag vill klaga över, är att det borde finnas många fler lampor vid cykelvägen bredvid hembygdsparken!!! :O
Där är ju kolsvart, och en jävla massa skog....inte den roligaste sträckan att cykla på mitt i natten!
Men men jag lever ännu ^^

Idag börjar jag jobba kl. 15,00 -......
så det kanske inte blir mer bloggande idag, vi får se! :)
Imorgon har jag en ledig dag! Så vi får se vad som händer då! :)

Ha en Wunderbar dag Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0