20110305

Idag är en såndär dag, då man skulle vilja vakna och dra upp gardinerna framför ett jätte fönster och se det solblanka havet där utanför, med alla måsar och små båtar! :D


(enda bilden jag hade med havet och solen så)

Ja solen skiner helt enkelt, om ni inte förstod det haha
Att se solsken är man inte så bortskämd med, om jag får säga det själv.
Så därför blir man helt exalterad när den väl kommer fram!

Själv har jag nästan precis gått upp, och knappt gjort vid mig alls!! Sälsynt
Har till och med struntat i att fixa håret haha!
Så vi får väl se vad denna dagen har att bjuda på, och blir det att åka iväg någonstans....ja då får jag väl göra vid mig ändå haha.
Dessvärre är mitt hår svårare att fixa till nu när jag går på penicillin :/...men men allt ordnar väl sig! :)

Ha en Wunderbar dag Everyhopa!
/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0