Klitterhus & Sofiero slott

Igår började jag dagen med att bjuda mamma på söndagsbuffén på Klitterhus!
Den var lika underbar som vanligt och man fick träffa en massa trevliga kolleger! :D
(vi lyckades även ta århundradets sämsta bilder) hahaha





( HHAHAH ja ni ser ju vilka bilder xD)

Sen tog jag iallafall tåget med Jack in till Helsingborg där vi tog en fick på Espressohouse till att börja med och sen hade vi inget att göra så vi började gå runder lite och det slutade med att vi hamnade på Sofiero slott typ 7 km bort haha och ute var det typ 30 grader varmt ^^




Jack pekar på målet...

..och jag på vår startplats!







Det var söndagen det!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha jag såg dig i hbg :)

2011-06-06 @ 16:28:01
URL: http://onlymeep.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Haha japp. Tack, tänkte det var kul att prova ngt nytt :)

2011-06-06 @ 19:10:41
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0