Train trip

Igår var jag som sagt med Jack på V.I.P kväll på Björn Borg.
Jag köpte dock inget man Jack fyndade en del! Dock fick vi stå i kö i 25 minuter i en affär som säkert höll 30C...
Och i och med att det inte var så varmt ute hade dagens kreation blivit såhär:


Rätt fräckt va? ^^ hehe....hanskarna blev en helt ny accesoar ;)
Ja ni förstår kanske att jag svettades iallafall..

Vi kom iallafall med tåget hem och då jag införskaffat en latte och en kanesnäcka! Gott Gott
Verkligen förtjänt av det efter 25 minuter svettig folktäthet utan syre! haha



Och som vanligt hade vi skit kul jag coh Jack som vi brukar ha på våra små äventyr haha! xD

/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0