The old days

Som jag sa innan så befann jag mig på Linbanan 15,00 och där fick jag med glädje syn på Maja & Emma från min gamla gamla klass! ;)
Vi visste inte hur många som skulle dyka upp så vi satte och i det gröna gräset och fikade direkt, och det var tur att vi gjorde det för det var endast en som dök upp efter det och det var Fredrik!
Det var ju lite synd att inte fler kom dit, men det var så otroligt kul att återuppta kontaktskapen med Emma & Maja! :D
Så nu lär det bli fler återträffar där minsann! :D
Mycker roligt!!

(glömde ju att ta bilder)...inte bra..inte bra! men vi hade för trevligt för att jag skulle tänka på det ;)

/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tråkigt att inte fler kom, tyvärr hade jag fullt upp med att panikväxla pengar och inhandla nödvändiga saker på väla haha! kan vi inte ta och träffas i sommar, alla från klassen som vill? fika och kanske spela brännboll om vi är tillräckligt många! hoppas att allt är bra med dig annars! Kram! =)

2011-06-11 @ 23:03:02
URL: http://happyhannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0