syns man inte, finns man inte!

Igår var det första dagen på sommarlovet och det betydde serverigsjobb på en studentfest för mig och Linnea!
Det var verkligen jätte trevligt! Vi serverade mouseerande vin, rött och vitt vin, fyllde på buffén, kokade kaffe och höll lite i ordning...och var allmänt snygga i våra uniformer!

Det är oerhört bra att komma ut och visa sig bland allmänheten! För syns man inte, finns man inte!
Man knyter även många nya och bra kontakter!...ja om man visar sig vara duktig vill säga!
De blev iallafall jätte nöjda med vår service och vi har fått lite mer erfarenhet och pengar!
Kan inte bli så mycket bättre, kan jag tycka!



Efter det drog jag ner till stan med Jennie och Tobbe!
Det blev faktiskt en nykter kväll för Tim Lindström kan jag meddela!
Träffade inte så många man kände ute så det var väl sådär!
Men vi fick allt våra skrattafall då och då!
T.ex när tobbe ramlade på en kant och la sig raklång med vägen hahahahahahah...tror jag skrattade i 10 minuter efter det hahahaha!!
Och när han skulle av bilen men fastnade mellan sätena hahahah...Gud...haha!!

Ja idag tog jag sovmorgon till 12,00 och nu klockan tre ska jag cykla iväg för att se om man kan få träffa några personer från de unga åren då man gick i förskolan - 6:an!

Så ha en Wunderbar dag Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0