Midsommar

Jag tror att jag precis har upplevt århundradets mest lyckade midsommar!
Jag var i Båstad hos famijen Morin och det var bara glädje genom hela kvällen!
Jag och Tobbe kom dit vid 2 och då blev vi bjudna på kladdkaka och öl haha!
Sen hjälpte vi Michelle i köket och senare blev det killarna mot tjejerna i kubb!
Inte nog med det så kom där en traktor med ett stort gallersläp uttanför huset. Det visade sig vara några släktingar till en som också var på festen så vi fick åka med in till Båstad och tillbaka, cirka en timmes åktur blev det! Häärligt!

Väl tillbaka hos fam. Morin blev det mingeltilltugg och sedan den traditionella midsommarmaten och till den ren vodka of course! ;)
Sen fortsatte kvällen med godsaker som, jordgubbar, tårta, kaffe, öl, mer vodka, cider, dans och en sjuhelsikes massa snapsvisor! ;)
Och när klockan nådde tolvslaget blev det whiskey och cigarrer! Mumma!
Sen satt jag, Tobbe och Camilla och tradade fram till klockan tre då vi beslöt oss för att det var dags att sova!...men icke! Jag och Tobbe låg och gap flabbade i typ en timme åt en massa skit haha!

Några timmar senare, mer exakt klockan 10,00 vaknade vi och då blev det frallor till frukost, och glad blev man när man till och med upptäckte att man inte var det minsta bakfull! :D Göttans!

Här ska ni få lite bilder från dagen/kvällen/natten.
































Så tack alla för den Wunderbara dagen!
Hoppas ni hade en lika lyckad midsommar Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0