Lycklig

Nu när jag kom hem från en skoldag som för det mesta varit tråkig och långsam så hade jag fått ett stort brev i postlådan adresserad med fin gammeldags kursiv stavning: Tim Lindström...


Jag föstod genast att det var från Brigitte Petersson som var Zarahs allt i allo en gång i tiden!
Brevet inehöll:


Brigittes egna bok om hennes 25 år med Zarah..


..och ett idolkort på Zarah!!! :D :D

Sen hade jag även fått ett vykort till från Janne! :D


Så ni kan ju se framför er en otroligt lycklig Tim Lindström! :D
och jag kan lova att idolkortet ska få den finaste ramen och hedersplatsen på nattduksbordet! ;)

Ha en fortsatt Wunderbar dag Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0