De små detaljerna

Nu har jag precis städat lite i min hylla!
Och jag har ett speciellt hyllplan där jag lägger mina detaljer elller accesoarer, kalla det vad ni vill!
Där var iallafall kaos..och det är ju synd på sånna trevliga skapelser!
Så nu är det i militärisk ordning, och jag måste ju säga att jag har samlat på mig en del ändå!



Ja, jag tycker om att gå omkring och varavälklädd! Och det är de små detaljerna som gör skillnaden! tro mig!
Tänk er själva en kvinna t.ex man kan fastna speciellt för hennes vackra ögon, eller hennes sametslena hår, eller kanske för hennes smilgropar...välj själva där med ;)
Och vi män..vi kommer ju aldrig kunna mäta oss i skönhet mot kvinnorna så varför inte då smycka handen med en ring i silver eller guld? Alltid höjer det väl skönheten lite! ;)

Och ett skäl till: " Varje morgon är en ny premiär! " Så varför då inte klä upp sig till premiären! ;)

Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0