Canepa Classico

ojoj det var några dagar sen!
Men jag har faktiskt haft fullt upp med shopping, fest och jobb på Klitterhus!

Jag har lyckats shoppa ihop: Badbyxor
                                          Skjorta
                                          Skor
                                          Manchettknappar
                                          Skärp
                                          Solglasögon

Sakerna orkar jag inte leta upp på datan haha! Ni får säkert se dem någon gång då jag bär dem på någon bild!

Sen har jag som sagt jobbat 4 dagar nu denna veckan! Söndag - måndag , lördag - söndag!
Riktigt gött att tjäna pengar! Härligt när man ser lönen komma in på kontot!

Jag har även varit på vinprovning där vi fick prova sommarens vita och röda viner! Oerhört många goda sorter vill jag tillägga. Vi fick även smaka champagnen Jacquart som har använts på Nobelfesten vid flera tillfällen den flaskan ligger på runt 700:- ....dyra vaner det må jag säga!
Var och firade min kära vän Jennies 19 års dag i fredags också, det blev en väldigt trevlig kväll! :)

Nu har jag precis slutat jobba och skall belöna mig med ett glas rött i form av Canepa Classico!


Ha en Wunderbar afton Everyhopa!
Glädjer mig att se att så många läser dessutom! :D fortsätt med det och kommentera gärna då och då! :)
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0