Botten!

Botten!
Ja som ni vet så brukar jag ju nämna mitt hår!
Jag verkligen älskar mitt hår och min frisyr!....men...
Jag har haft ett problem ett tag med att det är slitet och när jag fönar upp det så ser man rakt igenom allt.. :/
jag har alltid haft fylligt och stort hår!
Nu har jag sklippt bort det slitna men kan fortfarande inte göra min frisyr utan att man ser igenom :/
Så jag blir arg varenda kväll som jag gör vid det...inte så roligt!
Jag är inget utan min frisyr!..

Tycker ni det är löjligt så visst, fine för mig! men för mig betyder det mycket!

Så mitt hår får väl tacka för sig så får man väl klippa ner allt...
kul...verkligen...

/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0