Wunderbart!

Idag var det då måndag igen!
Jag började i skolan vid 9,40 och då satte vi igång med näringsläran direkt och där satt vi och diskuterade ända fram till 12,00, då jag hade blivit gtoteskt hungrig!! och till min förvåning så var det rätt så god mat i skolbespisningen. Det var köttbullar, potatis,sås och lingon! Helt okej faktiskt!



Sen skulle vi bara skriva ett prov innan vi gick hem som handlade om egenkontroll och jag hade förväntat mig ett riktigt svårt prov men det gick nog helt OK, för jag skrev på allt och det kändes rätt, så vi får väl se när resultatet kommer.

Sen har jag varit på något nytt i mitt liv idag! :D
MASSAGE!!
Det var helt otroligt skönt! :D, min nacke och rygg var så jäkla spänd!!, men nu känns det som en befrielse, man är som en ny människa faktistk! :D
Kan jag godhjärtat rekommendera för er! + att man kommer bort från all stress ett tag!

Så måndagen som jag fruktade, den blev rätt bra ändå!

Så hoppas ni också hade en bra dag på veckan Everyhopa!
/ Tim Lindström

P.S, lämna gärna en liten kommentar om ni läser bloggen! det är alltid lika kul med kommentarer! :D

Hade Haj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt med massage :)

2011-01-17 @ 20:51:21
Postat av: Tim Lindström

Sv: Oh ja! det är Wunderbart! :)

2011-01-17 @ 20:57:31
URL: http://timlindstrom.blogg.se/
Postat av: old classm8

Sån lyxlirare du har blivit då, under småbarnsåren va det tamejfan bara titanic och leka i skogen som gällde ;)

2011-01-17 @ 21:12:03
URL: http://hannahwagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0