Vill blogga!..men..



Jag vill blogga men har bara inget att skriva om..

Idag har jag bara varit nere i stan för att beställa lite blommor till en begravning, och sen var det hem igen och efter det har mamma och jag passat min systerdotter för min syster och min äldsta systerdotter var och shoppade lite!

Nu sitter jag mest här och vill göra en massa men vet inte vad! Alla vännerna ska ju gå på fest...själv är man inte bjuden så jag får väl försöka komma på något att göra!
Känner mig rastlös inombords liksom haha..skum känsla!

åtekommer kanske snart om jag får något att skriva om! :)
avslutar med en bild på min systerdotter i min ryssmössa! haha

 



/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0