Historisk morgon som ledde till Väla

Trött som f*n är jag nu!
Dagen började med att jag fick gå upp klockan halv sju för att ta mig till skolan för att ha en lektion i Historia! 45 minuter.
Som tur var det med Ellie i min klass så jag hade ju kul åtminstone! :D
Efter det tog jag bussen hem igen och var hemma klockan tio. Då var det bara att slänga i sig lite mat och sen ta bussen ner till stan igen för att möta upp tobbe!
Vi tog varsin kaffe på Espresso House och sen gick vi ut för att ta bussen mot Väla! Och som planerat så satt Michelle på bussen ;D
Väl på Väla så hittade jag en hatt till...så nu har jag 18 st (A) hahaha!!
Jag köpte även lite duk ateraljer. På ikea köpte jag servettringar som även kan hålla placeringskort! Min bror och hans familj hade nämligen sånna när vi åt middag där en gång, och jag tyckte dom var oerhört fräcka! ;)
Sen på Bolagret hittade jag fyra andra servettringar i guldaktiga pärlor typ..10kr/styck så kunde inte låta bli haha.



Nu ska jag nog se på tv och det skulle inte förvåna mig om jag slumrar till haha, mår lite illa och fryser...ush ush!! Får bara inte bli sjuk nu!

Men ha en Wunderbar afton Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0