Kläder och Per Morberg

Kan ju börja med att meddela att alla kläderna jag visade upp innan, de är nu beställda! ;) haha
Jag älskar att köpa/beställa kläder! Kläder är faktiskt kul! Det säger allt om en faktiskt! :)

Nu för tillfället sitter jag och tittar på Sveriges mästerkock! Rätt kul för alla de sakerna de har gjort hitills det är saker som vi också fick lära oss i grunden på Hotell & Restaurang som jag går på!
Jag vet inte hur många lökar som man har hackat under dessa 2 åren..det är ju ett antal kan jag säga haha.
Däremot arr filéa och rensa fisk har det inte blivit så mycket av så där är man väl lite ringrostig men, jag har gjort det iallafall! ;)..nästan lite skrämande att höra vissa som har sökt in till programmet och aldrig ens har hållt i en fisk...:S....hur tänker man då?...det förstår inte jag riktigt!

Och Per Morberg är ju bara så jäkla skön! Jag har nog inte missat många av hans program på tv, det är inte bara mat det är underhållning med!
Dessutom har jag träffat han en gång och vi snackade lite om Hotell & Restaurang som även han har gått på, och sen signerade han sin kokbok till mig! Fint ska det va! ;)

Nä nu ska jag nog ta en uppfriskande dusch och sen ska det nog bli lite tidigare i säng idag så man får ordentligt med sömn inatt!

Ha det Wunderbart Everyhopa!
/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0