G i matematik!

Idag fick Herr. Lindström gå upp redan klockan åtta!....jag kommer inte ihåg när jag gjorde det sist..haha
Men det var bara upp och göra sig iordning, håret, kläderna, packa väskan och äta frukost.
Sen var det ut till bussen, där jag höll på att halka 2 gånger innan jag kom fram till busskuren! Hatar verkligen vädret!

Sen träffade man Ellie på bussen! :D säkert tre veckor sen jag såg henne så det var jätte kul. :D
Sen hade vi en historia lektion och sen mötte Michelle upp oss och sen blev det spagetti & köttfärsås i skolbespisningen.



Sen var det faktiskt en efterlängtad lektion! Matte!! tro det eller ej..jag hatar matte men denna gången skulle vi bara få reda på våra betyg och om man inte hade klarat det nationella provet så fick man fortsätta en termin.
Men jag är glad iallafall hihi, jag fick G!!!! :D
Så underbart! Lovely! Wunderbart! Mangnifikt! ja helt enkelt obeskrivligt skönt! :D
Så nu är det slut med matte lektioner för Lindströms del! WOHOOOO

Sen var det en konstig Svenskalektion och efter det matkultur!
Sen tog jag bussen hem, och var riktigt riktigt trött! obeskrivligt trött...antagligen längesen man ansträngde huvudet så mycket haha!

Men nu blir det Tv!
Får inte skriva mer för förken Fransson har väldigt bråttom med att läsa you see haha! ;D
Och det ska vi ju låta henne göra!

Ha det Wunderbart Everyhopa!
/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattis!!! Skönt att ett ämne är borta



Kram Syrran

2011-01-13 @ 09:23:05
Postat av: Tim

Tack! :D ja det är jätte skönt! :)

Kram Tim

2011-01-13 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0