Spöken! Finns dom?

Inatt hände det igen!..

Jag lade mig vid 22,00 för att jag skulle somna lite tidigare för en gång skull!
Men så vid klockan halv elva så började vår hund Tindra skälla pga att några människor gick förbi utanför, och i samma stund började min säng guppa upp och ner, precis som att man skulle stå vid ändan av sängen och trycka med händerna! så fortsatte sängen att skaka i säkert en minut, sen bestämmde jag mig för att tända lampan.
Samtidigt som jag skulle tända lampan ser jag något grått som en kant som kommer fort mot mig!! Så jag tände lampan ögonblickligen och sen satte jag igång Tvn!
Efter ett tag tittande så kände jag hur vissa hår reste sig på högra armen! Det var precis som att någon stod och smekte mig på armen! Och sen kände jag mig oerhört uttittad hela natten efter det!

Detta var helt sjukt att uppleva :O....hoppas jag slipper göra det mer!
Visst det är fräckt såhär efteråt men samtidigt skräckslagande att det kanske händer igen!!

...så nu kan man ju undra...Spöken...Finns dom? :S

/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: R

Spöken finns! Jag har själv varit med om det, flera gånger hemma hos mig, det känns som att det sitter någon vid min säng kant, det hörs dunsar uppifrån mitt rum fast min katt är i köket med mig, ljus har börjat vobbla fastän jag inte har rört i dom, så du är inte ensam om dessa händelser, jag har sagt till min mamma och hos säger om det nu är någon som spökar så är det nog min pappas farfar som bodde i vårat hus tidigare och han var snäll som ett lamm, så varje gång jag känner eller hör något så tänker jag att det är han!

2011-01-23 @ 10:27:38
URL: http://vintage.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0