Saknar sömn!

Jaha idag fick man stanna hemma, för när mamma väl väkte mig klockan halv sju då hade jag typ sovit i tre timmar! Kände mig helt uttmattad och yr!
Så jäkla typiskt när det var min grupps sista dag i serveringen, och jag tycker bäst om serveringen! ÅHHH tråååkigt..
Hoppas det går bra för mina kolleger iallafall :)

Efter klockan nio idag och minst lika många försök att kunna somna så lyckades jag till sist iallafall, men alla gånger när jag somnade så började jag drömma massa konstiga saker och efter tio minuter var jag vaken igen..
men sen måste jag antagligen ha slumrat till för helt plötsligt var klockan ett!

Så nu ska jag väl försöka plugga lite..får se hur det går!

Hoppas alla ni andra mår bra iallafall! :)
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0