O du vackra, älskade sol!

Solen sken på oss idag!!! WUNDERBART! :D :D :D
Äntligen lite påfyllning av D-vitamin!
Gräset har kommit fram och fåglarna har börjat sjunga, så snart är nog våren här! :D

Dagen har bestått av tre lektioner.

Alkoholhantering, det var rätt kul och vi snackade mycket om drinkar och så!
Svenska....lika drygt som vanligt, man fattar nada!
Samhällskunskap! Jag satt och bara blev arg på läraren som pratade om saker jag verkligen inte höll med om! Jag skulle kunna ha världens debatt med honom! haha

Hem med den gröna bussen och sen har det blivit lite ritande, sjungande, tv-tittande, 100 sit-ups och 20 armhävningar!
Inte så dåligt va? ^^

Nu ser jag på Per Morberg! alltid lika underhållande ;)

Ha en bra afton Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0