Middag hos Michelle!

Igårkväll åkte jag till Båstad för att äta tacos med Michelle, Jennie och Ludde! :)
Jag var där vid sju och redan då hade michelle varit så duktig så att maten var klar! :D
Och den blev dessutom mycket god! Och vi hade det jätte trevligt, vi snackade verkligren om allt, och då menar jag ALLT! haha
Och goda saker att dricka hade vi med! Jag fick till och med smaka en snaps, som Michelle sa var äcklig, men jag tyckte det var en av de bästa snapserna jag har druckit! Den smakade åtminstone nått haha. Det var Absolut Vodka, Mandarin tror jag :)
Så den kan jag iallafall rekomendera! ;)




Michelles fina blomsterarrangemang som hon hade gjort själv! :D


Var hemma runt halv ett och sen blev det en dejt med kudden! ;)...fram till 11,00.
Och forstättningen av denna dagen har bara blivit:
Spelat playstation
Ätit
Ritat....kommer kanske en bild sen.
Färgat håret
Fixat håret
och sen nu sitter jag här vi datan.

Förresten vet ni vad D.A.T.A ,står för?  det står för: Dubbelt Arbete Till Alla!
HAHA den gillar jag skarpt alltså, den är så sann!

Men nu får ni ha en Wunderbar kväll Everyhopa och återgå till det ni gjorde innan ni fastnade i denna texten som ni egentligen inte lärde er ett dugg av! Bara massa onödig fakta! Kul va? ;D haha

Nä nu slutar jag...för några minuter ialalfall!

Ha de! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie Maaninka

Tack själv Tim! :) Det va jätte kul och jätte trevligt!! Vi kan ju se nu till helgen om vi inte kan komponera in en 3-rätters middag hemma hos mig men gott vin och grejer! :)

2011-01-10 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0