kom inte på någon rubrik!



Hej Everyhopa!

Historia provet som jag skrev idag! Det verkade faktiskt rätt lätt! För jag skrev på varenda fråga, det var bara en som jag vet är del men det var bara en fråga på 1p. Så det känns jätte bra! :D

Sen hade jag då en håla på ca 2 timmar, men jag och Petra gick och åt någon konstig fisksörja i matsalen och det var till och med så lyxigt idag så man fick välja mellan potatis och ris! Har ni hört va? :O...HAHA XD

Men efter 2 timmar var det äntligen dags för svenska...som var riktigt kass! Vi såg något skumt videoklipp med Thåström..
Efter det hade vi matkultur och då var det Jennies tur att prata om Gotland och det blev lammfärsbiffar och saffranspannkaka vi fick äta! Det var OERHÖRT GOTT! :D

Sen bussen hem och efter det har det blivit musik och lite pluggande! Alltså en helt vanlig Svensson dag!

Hoppas ni har det bra alla, och jag tycker det är oerhört kul att ni läser min blogg! :D och att ni kommenterar är jätte trevligt! :D
Kul att se Everyhopa!

/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0