Kann denn liebe sünde sein?



Här får ni en luxulös musiksnutt! ;)
Jag ger den Wunderbara, otroliga, vackra, mysteriska, rika, oövervinliga, kalla, heta, bestämda, berömda, skarpsinta, välspråkliga, glamourösa, diviga, fantastiska primmadonnan Zarah Leander!
Länge leve de gamla tidernas stjärnor! och låt de guldförgylla himlen med sina fabulösa sånger och toner!

När jag ändå är inne på detta. Så kan jag dela med mig om ett "ordspråk" som Fru Leander har citerat!
- De må skälla mig för diva. Men jag vågar vara som jag är, i ett samhälle där alla skall vara lika!

Så otroligt sant! Och det lever jag upp till kan jag lova!

Luta er tillbaka, men slut dock inte ögonen utan låt de njuta av det fantastika på skärmen!
Ha en Wunderbar afton Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Derya Bahceci

Själv lyssnar jag på franskt!

2011-01-14 @ 22:30:21
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: Vic

Sv: Åh, tack så mycket! Jag håller helt med. Den typen av kläder är så mycket mer smickrande för kvinnor än vad det som är modernt idag är.

Vad roligt! Jag kommer att följa din blogg också!

Och ja, en tidsmaskin kanske jag borde försöka mig på? Haha, om jag lyckas vet jag inte dock!

2011-01-15 @ 12:33:53
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0