kaka!! på en måndag?! :O..ojoj^^

Här har ni mig igen!
Provet i näringslära.....ja det kan vi ju diskutera hur det gick!
Men våran lärare är verkligen helt flummig! Massa frågor var helt skumma mot det hon hade sagt innan!
aja vi får väl se hur det går med den saken!

Efter det år vi lite i skolan och sen stack vi til stan och tog en fika på Expresso House! trevligt trevligt!
Efter fikan gick vi lite i stan och jag fyndade några manchettknappar på MQ! bild kommer kanske sen :)

Imorgon har jag studiedag! och det är precis vad jag ska göra det! Studera!
Några kompisar skall nämligen komma hit och sen ska vi plugga utav bara helvete, rent ut sagt! haha
Så kanske man äntligen blir klar med lite saker ;)

Men nu blir det Tv!
Hörs senare Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0