Jag skor mig på lite skryt i afton!

Satt här vid satorn och hade inget att göra så jag tänkte att jag kanske skulle göra ordning bland mina skor i garderoben!
Det var då jag kom under fund med hur många par jag hade!! :O Herregud!!
Det trodde jag verkligen inte haha det blev 15 stycken par skor! rätt fräckt att jag ahde så många alltstå! ;P



...sen satt jag även och räknade mina hattar....och där kom jag upp i antalet : 17! haha
....och när jag kom till skjortorna blev det.. 35st (A)
....och byxorna...16st ^^
....och ytterplagg/jackor...8 stycken :O
haha det är inte klokt och så står man och säger att man inte har kläder :O..man borde skämmas!!!
fyfyfy haha..men jag lär köpa mer vänta bara ;P haha

Det var städräkningen det haha nu får jag göra något annat! ;)
Ha det bra Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0