Hur får du håret så...rakt..och högt?!?



Idag började vi då som sagt med alkoholhantering! lektionen blev rätt seg på grund av att jag var rätt trött av mina natliga, andliga gäster..! det var inte kul kan jag säga!
Men sen blev det en liten paus och sen började svenskan, och han pladdrade på som vanligt!

Efter det var jag hungrig så in i hela hisingen, och så var det spagetti och köttfärsås i skolan så det var faktistk asgott! ;D
Sen var det dags för våran första samhällslektion! Vad läraren heter det vet jag inte för han sket i att presentera sig och förutom att han var lite dryg så verkade han rätt så bra! :)

Men det var lite roligt sen när vi slutade och han kom fram till mig och sa: Hur får du håret så..rakt..och högt?!?
HAHA jag bara
- ja, jag fönar upp det! ;P
haha jag tror aldrig jag har sett en sådan fascinerad människa innan! XD

Så vem vet nu skulle han kanske hem och prova! ^^

Men nu ska jag se på film, så ha en wunderbar afton Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Åh, eller hur? Allting spårade efter 60-talet, helt och hållet. Himla dumt, dessutom, särskilt bilar. Varför blev bilarna så tråkiga sen? Det är så märkligt att de valde teknik före estetik, usch!

2011-01-14 @ 18:38:08
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Oja! Jag har tingat en blå 60:as Opel Rekord som blir min i sommar, helrenoverad och allting, det känns helt underbart!

Mmm, hattar. Typ 30-40talsstuk på hattarna, helt underbart! Och ja, man är verkligen född för sent! :)

2011-01-14 @ 19:35:28
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Ja, gud, den är himla fin! Jag hoppas att jag hinner få den innan alla bilutställningar är klara för i sommar bara.

Åh, tack! Det var väldigt snällt sagt! Och ja, sådana vågor, fantastiska.

Yes, henne vet jag vem det är! En riktig kvinna. Min absoluta favorit är Bettie Page, haha

2011-01-14 @ 21:23:15
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0