Hovmästare Lindström till er tjänst



Välkommen till restaurangskolan, det är Tim!

..det har jag sagt ett antal gånger i telefon idag, när jag som hovmästare har tagit emot beställningar.
Sen har jag även hjälpt folk av och på med kappor och visat dem till sina bord och önskat dem en trevlig måltid!
Sen har jag även guidat en hel klass ifrån Appelrydskolan runt i våra lokaler! trevligt trevligt.

Sådana saker kan man råka ut för som hovmästare! Så nu vet ni det! ;)

Jag och Petra fick även i uppgift att duka upp ett bord med temat : Vinprovning! och vi la till ett marint tema!
Det blev faktistk rätt snyggt och pampigt med alla glas måste jag säga! :)





Det var faktiskt jag som kom på att vira sånt starkt rep runt bordet och sedan dekorera med vackra skapelser från havet! Det kallar jag marint! ;)

Hoppa alla ni Everyhopa också har haft en bra dag! :)
Hörs senare!

/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Åh, tack så mycket! :D

2011-01-19 @ 22:45:27
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0